Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Expert / AI
24-04-2024 | Peter Baert
Deze week brak AI door in de muziek via Udio en Suno. Vroeger lieten we ons verrassen door Dall-E of Midjourney, vandaag door gepersonaliseerde AI-gegenereerde songs van zingende katten.
Expert / Local first
12-04-2024 | Julie Zagers
In dit artikel beantwoordt Managing Director Dennis Vandewalle van LDV United drie pertinente vragen over radio.
11-04-2024 | Stefanie Van Snick
In de reeks ‘Liever Lokaal’ laten we drie partijen aan het woord over de kracht van herkenbaarheid in radiocampagnes. Melissa Boeykens van Nespresso beantwoordt drie pertinente vragen.
11-04-2024 | Bart De Wit
In dit artikel beantwoordt Business Director Marieken Maes drie pertinente vragen over radio.
Creative partnership / Bpost & Peter Post
23-02-2024 | Julie Desmet
Een creative partnership is pas echt waardevol als de samenwerking duurzaam en relevant is. Dat hebben bpost en Radio2 goed begrepen. Marketing Manager bpost Dominique Yates licht toe.
Creative partnership / Dag van de Zorg
26-12-2023 | Sam Homblé
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Creative partnership / Eliza was here
09-08-2023 | Jordan Bowring
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.