Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Iedereen beroemd
25-11-2024 | Jordan Bowring
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Schrijf je in!
Creative partnership / Bpost & Peter Post
23-02-2024 | Julie Desmet
Een creative partnership is pas echt waardevol als de samenwerking duurzaam en relevant is. Dat hebben bpost en Radio2 goed begrepen. Marketing Manager bpost Dominique Yates licht toe.
Creative partnership / Dag van de Zorg
26-12-2023 | Sam Homblé
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Trend / Crossmedia
29-03-2022 | Lore Lenseclaes
Een sterke auditieve identiteit en leuke audiocampagnes zijn 1 ding, maar wist je ook dat je VRT-audio op creatieve manieren kan integeren in je mix? Laat je inspireren door deze 5 ideeën!
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
Brand , Trend /
11-04-2019 | Peter Baert
Peter Baert is componist en eigenaar van studio Raygun. Op onze vraag laat hij zijn licht schijnen over een trending topic in audio: Sonic Branding.