Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / Soniq Sweet Spot Q3
02-12-2024 | Jordan Bowring
Elk kwartaal bekroont de Soniq Sweet Spot radiospots die uitblinken in creativiteit, originaliteit, productiewaarde en duidelijke communicatie.
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Research / System 1
26-11-2024 | Dirk Soetens
Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
Expert / Radioreclame
20-11-2024 | Marit Ginevro
De opkomst van digitale innovaties zoals OLA, podcasts en AI biedt adverteerders nieuwe creatieve kansen.
Schrijf je in!
Research / RESEARCH / SPACE
05-11-2024 | Stefanie Van Snick
CIM RAM mei-aug 2024 bevestigt enkele kerninzichten over radioconsumptie in België en Vlaanderen. Bron: SPACE.
Research / CIM-cijfers
22-10-2024 | Veerle Hellemans
Het CIM publiceerde de nieuwste resultaten van het Belgische radiolandschap (mei-augustus 2024). Ontdek de belangrijkste highlights.
Research / CIM
12-07-2024 | Dirk Soetens
Uit de meer dan 6.000 enquêtes, afgenomen tussen 1 september 2023 en 31 maart 2024, zijn vijf belangrijke trends naar voren gekomen die je niet mag missen.
19-06-2024 | Veerle Hellemans
Vandaag deelt het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de huidige golf januari-april 2024.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.