Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / CIM
20-06-2025 | Jordan Bowring
Vandaag publiceert het CIM de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de mediaplanningsgolf voor de periode mei 2024-april 2025.
Update / AMMA's 2025
Met nws.nws.nws en Het Beste Moet Nog Komen laten VRT en Var zien hoe je jongeren opnieuw betrekt én echte verandering teweegbrengt.
Update / Festivalzomer
19-06-2025 | Jordan Bowring
VRT maakt zich op voor een zomer vol muziek, sfeer en live beleving. Ideaal voor adverteerders die deze zomer hun merk willen boosten.
Research / Peter Field
19-06-2025 | Marit Ginevro
Marketingexpert Peter Field bundelde voor ThinkTV (zusterorganisatie van VIA) vijf inzichten die dit belang onderstrepen
Schrijf je in!
Update / Total content Partnership
26-05-2025 | Marit Ginevro
Var vernieuwt zijn partnershipmodel en speelt daarmee in op het veranderende kijk- en luistergedrag.
Research / UBA/UMA Benchmark
09-04-2025 | Dirk Soetens
De derde benchmark van UMA en UBA rond de netto reclamebestedingen in België is bekend, en daaruit blijkt: radio houdt stand – en wint zelfs terrein.
Research / Audio
02-04-2025 | Anaïs Tack
Met meer dan 300 podcasts en 15.000+ afleveringen is Var dé plek waar merken maximale aandacht krijgen.
Research / Digital Audio
01-04-2025 | Anaïs Tack
Digitale audio groeit razendsnel en biedt merken de kans om doelgericht en impactvol te adverteren. Het is een krachtig kanaal om je doelgroep te bereiken.
Research / Web traffic
01-04-2025 | Marit Ginevro
Ontdek hoe de krachtige combinatie van radio en digitaal jouw merk kan laten groeien en het online verkeer met maar liefst +43% kan verhogen!
Research / Exclusieve luisteraars
28-03-2025 | Stefan Delaeter
Radio blijft een krachtig medium om een breed en trouw publiek te bereiken, en biedt een unieke kans om hun merk doeltreffend onder de aandacht te brengen.