Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / Soniq Sweet Spot Q3
02-12-2024 | Jordan Bowring
Elk kwartaal bekroont de Soniq Sweet Spot radiospots die uitblinken in creativiteit, originaliteit, productiewaarde en duidelijke communicatie.
Update / Klarafestival 2025
29-11-2024 | Jordan Bowring
Het Klarafestival, hét grootste klassieke muziekfestival van België, biedt in 2025 een unieke kans om jouw merk in de schijnwerpers te zetten.
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Case / Chanel Frankrijk
25-11-2024 | Jordan Bowring
Chanel weet altijd de aandacht te trekken, maar dit keer zonder visuele pracht. Met een verrassend radiodebuut in Frankrijk bracht het luxemerk hun exclusieve imago rechtstreeks over via radio.
Schrijf je in!
Creative partnership / Iedereen beroemd
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Expert / Radioreclame
20-11-2024 | Marit Ginevro
De opkomst van digitale innovaties zoals OLA, podcasts en AI biedt adverteerders nieuwe creatieve kansen.
Case / Foodbag
31-10-2024 | Lissa De Peuter
De eenvoudige, maar doeltreffende ‘dingdong’-bel dient als een soort leesteken in de communicatie, wat zorgt voor een subtiel en ritmisch ritme in de campagnespots.
Case / Nestor
31-10-2024 | Marit Ginevro
De campagne van Nestor laat zien hoe een niche-uitzendkantoor met een beperkte doelgroep krachtig doorbreekt door de juiste media in te zetten.
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Case / Proximus
Hun sleutel tot succes? Een heldere strategie, een straf mediaplan en een catchy campagne die niemand onbewogen laat.