Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT MAX
04-07-2023 | Dirk Soetens
GroupM onderzoekt jaarlijks het viewership van de verschillende internationale streaming services in België. VRT MAX voert als eerste Vlaamse streamingdienst de lijst aan.
24-08-2022 | Lore Lenseclaes
Vanaf maandag 29 augustus wordt VRT NU VRT MAX: dé bestemming voor alle video- en audiocontent van VRT, aangevuld met eigen, exclusieve content specifiek gericht op een jonger publiek.
Brand / Testimonial
09-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Het thema van de World Radio Day 2022 is niet toevallig ‘Radio and Trust’. Twee grote spelers vertellen waarom radio al jaren centraal staat in hun mediaplan, met dank aan Egta.
11-02-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Colruyt weet al langer dat radio en online audio sterke touchpoints zijn waarop je kan rekenen voor het opbouwen van merkbekendheid en het realiseren van ROI. Drie redenen waarom audiocampagnes al jaren centraal staan in het mediaplan van Colruyt.
Schrijf je in!
Brand /
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
02-07-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
De commerciële kracht van een goede, regionale radiocampagne valt niet te onderschatten, dat onderkennen de meeste marketeers ondertussen wel. Maar wat maakt een regionale radiocampagne tot een goede radiocampagne?
Update , Brand /
20-06-2019 | Dirk Soetens
Met jouw campagne echt scoren bij je doelgroep – dat is wat elke marketeer wil. Onze DIVA 3.0 impactstudie geeft je heel precieze feedback over je campagne en unieke inzichten om jouw business nog sterker te maken.
Brand , Trend /
11-04-2019 | Peter Baert
Peter Baert is componist en eigenaar van studio Raygun. Op onze vraag laat hij zijn licht schijnen over een trending topic in audio: Sonic Branding.
08-04-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
Adverteerders Carglass, Rabobank, Colruyt … scoren hoog in onze DIVA-impactstudies. We delen graag 7 learnings uit hun succesformules.
17-12-2018 | Dirk Soetens
Julian Treasure, medeoprichter van The Sound Agency (UK), windt er geen doekjes om: geluid is een must voor succesvolle klantenbinding.