Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Voorjaar 2024
13-12-2023 | Jordan Bowring
VRT schiet vanaf januari stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's met steengoede fictie en programma's die raken.
Expert / VRT Vernieuwt
30-06-2023 | Jordan Bowring
Er was de laatste weken enorm veel te horen en lezen over de verjongingsinitiatieven van VRT. We lijsten de belangrijkste pijlers (en hun gevolgen) op.
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.
Update / Schweppes
27-12-2021 | Sophie De Marche
Schweppes lanceerde deze zomer zijn eerste radiocampagne en legt meteen bijzonder straffe DIVA-resultaatscijfers voor. We like it like that!
Schrijf je in!
Update / Premium Partnership
06-08-2021 | Rudi Janssens
Een langetermijnpartnership met de openbare zender geeft je een unieke kans om je merk te linken aan sterke, kwalitatieve content. Om deze 6 redenen mag je deze boot niet missen.
Brand /
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
14-02-2019 | Lissa De Peuter
Hoe bereikt deze digitale speler via tv, én sinds kort ook via radio, haar doelgroep?
14-03-2018 | Geert Vansant
Tv-kijkers houden van hun favoriete programma’s, zo wijst recent onderzoek uit. Lees hoe je kan scoren met tv-sponsoring.