Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Creative partnership / Eliza was here
09-08-2023 | Jordan Bowring
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
Brand / VRT MAX
04-07-2023 | Dirk Soetens
GroupM onderzoekt jaarlijks het viewership van de verschillende internationale streaming services in België. VRT MAX voert als eerste Vlaamse streamingdienst de lijst aan.
Schrijf je in!
Update / Ads & Data
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 2024 verzorgt Ads & Data ook de digitale videoreclame bij de videocontent van VRT.
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Update / DAT-label
10-07-2022 | Dirk Soetens
VRT MAX biedt sinds vorig jaar aan adverteerders de mogelijkheid om prerolls uit te zenden. De veilige en maatschappelijk verantwoorde context waarin dit wordt aangeboden wordt nu beloond met DAT-Label.
Brand /
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
Update /
30-08-2019 | Bart Lombaerts
Op initiatief van VIA voerde Echo Research het eerder in het VK uitgevoerde onderzoek ‘Re-Evaluating Media’ ook in België uit. Dit zijn de resultaten.