Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / sonic branding
02-03-2020 | Lissa De Peuter
The future is hear en je merk auditief vertalen een must. Rose Beaumont, Senior VP Europe Communications van Mastercard, ontkracht 3 sonic branding-vooroordelen.
Expert / SONIQ 2020
08-01-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Matt Hopper, Creative Director van Trisonic Londen, gespecialiseerd in audio content en sonic branding identities, is voorstander van het "1 ingrediënt-principe".
08-01-2020 | Lissa De Peuter
Matt Hopper, Creative Director van productiehuis Trisonic Londen, specialiseert zich in het maken van audio content en sonic branding identities. Lees zijn 5 gouden regels en start to audiobrand.
Expert / Cédric Engels
22-10-2019 | Marit Ginevro
De essentials van sonic branding: consistentie en variaties voor alle touchpoints. Ontdek de gouden principes van Cédric Engels om je merk te vertalen in geluid.
Schrijf je in!
Expert , Case , Update /
18-04-2019 | Bart Lombaerts
Tv scoort sterk als reclamemedium t.o.v. andere videoformaten zoals Facebook, aldus onderzoek van professor Karen Nelson-Field.
Expert , Trend /
27-03-2019 | Stefanie Van Snick
Een tv-alliantiepartnership met VRT boost je brand awareness. Een partnership over twee jaren toont je merk via 5-secondenbillboards op Eén, Canvas, Sporza en VRT NU.
Expert /
14-03-2018 | Var redactie
Een sterke radiospot? Die slaagt erin de luisteraar mee te nemen in een verhaal en hem aan te zetten tot actie. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hier vind je zeven praktische tips.
Expert / Audio Hall of Fame
28-02-2018 | Stefanie Van Snick
We vroegen enkele radio-experts naar hun favoriete radiospots. Hier ontdek je hun top 3.