Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Attention Study
22-11-2022 | Rudi Janssens
De professor is internationaal gerenomeerd voor haar aandachtsmetingen. Vorige maand presenteerde ze de resultaten van haar 1ste radio-onderzoek.
Research / Sonic Awards
21-11-2022 | Anny Wuyts
De SONIQ Awards zijn helemaal terug met een 4de editie. VIA bekroont dit jaar opnieuw de "best in class" cases in radio en audio in 4 verschillende categorieën.
Research / EBU 2022
21-10-2022 | Veerle Hellemans
Naar jaarlijkse gewoonte onderzoekt EBU (European Broadcasting Union) het vertrouwen van europese consumenten in verschillende media. Ontdek de 3 opvallende bevindingen.
Research / CIM-ram
21-10-2022 | Stefan Delaeter
MNM is de grootste jongerenzender van Vlaanderen. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
Research / Merkentrouw
23-09-2022 | Stefan Delaeter
Het effect van de economische crisis op merkentrouw bij de consument zorgt ervoor dat de merkentrouw daalt. Hoe ga je als maketeer om met die evolutie? Bekijk de 3 tips.
Research / Kracht van sponsoring
21-09-2022 | Veerle Hellemans
In het onderzoek van Paramount ANZ staat één vraag centraal: waarom werkt sponsoring? Uit de studie blijkt dat 4 pijlers aan de basis liggen: betrokkenheid, fandom, emotie en vertrouwen.
Research / Top 20 tv-voorjaar
18-08-2022 | Geert Vansant
Eén heeft een sterk voorjaar achter de rug. Dit bewijst de top 20 van meest bekeken programma's van het afgelopen voorjaar: maar liefst 18 televisieprogramma's werden op Eén uitgezonden.
Research / Kijkcijfers
02-08-2022 | Jordan Bowring
Deze sportzomer is er een voor de geschiedenisboeken. Niet enkel onze wielrenners en vrouwenvoetbalploeg leverden topprestaties af, maar ook wat betreft de kijkcijfers en beleving was het al een uitzonderlijke zomer.
Research / The Power of Audio
01-08-2022 | Stefanie Van Snick
Naamsbekendheid creëren, je merkverhaal tot leven brengen, sales en traffic boosten: het zijn slechts enkele troeven van audioreclame. Wat kan audio betekenen voor de specifieke uitdagingen van jouw merk?
Research / The power of audio
11-07-2022 | Veerle Hellemans
Global Web Index deed onderzoek naar de meest populaire audiocontent in 43 landen. Door die cijfers te koppelen aan onze eigen Belgische bereikcijfers, kwam Space tot een interessante vaststelling.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.