Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / Local first
11-04-2024 | Bart De Wit
In dit artikel beantwoordt Business Director Marieken Maes drie pertinente vragen over radio.
Case / De veiligste promo
25-03-2024 | Marit Ginevro
Omdat een campagne voor veiligheid zelf ook maar beter veilig kan zijn, werd de veiligste campagne ooit bedacht. Met in de hoofdrol: radio!
Research / Merkvertrouwen
13-03-2024 | Vanessa Sanctorum
Groei in merkvertrouwen zorgt voor winstgroei. Gelukkig werkt radio als een katalysator voor merkvertrouwen, dat bewijst Peter Field’s analyse van de IPA-databank.
Research / Mediaplan
07-03-2024 | Dirk Soetens
Adverteerders en mediaplanners kunnen met radio de meest uiteenlopende doelgroepen bereiken met een zeer hoge frequentie gedurende de dag.
Research / Brand building
29-02-2024 | Veerle Hellemans
Volgens Peter Field is radio een krachtig medium om diep door te dringen in het bewustzijn van de consument, groei te stimuleren en loyale fans en ambassadeurs te creëren.
Case / Straffe BAN-campagne
27-02-2024 | Jordan Bowring
De overheid werkt samen met VRT voor een beklijvende bewustmakingscampagne over de gevaren van gsm-gebruik in het verkeer.
Creative partnership / Bpost & Peter Post
23-02-2024 | Julie Desmet
Een creative partnership is pas echt waardevol als de samenwerking duurzaam en relevant is. Dat hebben bpost en Radio2 goed begrepen. Marketing Manager bpost Dominique Yates licht toe.
Research / ARD studie
22-02-2024 | Dirk Soetens
Met een innovatieve studie is de Duitse onderzoeker Jan Isenbart (ARD Media) erin geslaagd om de emotionele impact van audio in kaart te brengen.
Research / CIM
21-02-2024 | Veerle Hellemans
Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) deelt de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de huidige golf sept-dec 2023.
Research / ROI
21-02-2024 | Stefan Delaeter
Volgens onderzoek van Media Mix Navigator ligt de ROI-index bij audio 55% hoger dan het gemiddelde van alle andere media.