Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Top 5 BAN-spots
01-02-2024 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2023 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Research / Top 20 TV
Het CIM publiceert jaarlijks een top 20 met de meest bekeken programma’s in 2023. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s.
Brand / Voorjaar VRT MAX
15-12-2023 | Lissa De Peuter
Het streamingplatform serveert ook in het nieuwe jaar het allerbeste van VRT, met exclusieve videoreeksen en een onevenaarbaar digitaal audioaanbod.
Brand / Voorjaar VRT CANVAS
15-12-2023 | Silke Deliens
VRT CANVAS gaat de confrontatie aan met spraakmakende topics en zoekt het de grenzen op met programma's die het verschil maken.
Brand / Voorjaar VRT 1
14-12-2023 | Jordan Bowring
VRT 1 zorgt dit voorjaar voor een gevarieerd en uitgebreid aanbod voor jong en ouder vol dromen, spanning, humor en verrassing.
Brand / Nieuw logo
15-11-2023 | Lissa De Peuter
Studio Brussel kreeg de toelating om een concert van Queens of The Stone Age live uit te zenden. Een unieke gelegenheid om aan 20.000 muziekfans het nieuw logo met bijhorende huisstijl voor te stellen.
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Research / Combi radio & TV
18-10-2023 | Silke Deliens
Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.
Research / Knokke Off
12-09-2023 | Geert Vansant
De Vlaamse fictiereeks waar enkele jonge twintigers een onbezonnen zomer beleven in het weelderige Knokke is met voorsprong de best bekeken ‘VRT MAX only’-serie.
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.