Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Delhaize
15-02-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg in 2022 van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Ontdek de 3 succesingrediënten.
19-01-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Delhaize zet sterke resultaten neer met de imagocampagne 'Belhaize' waarmee het gouden beeldje meer dan verdiend is.
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Research / Kracht van sponsoring
21-09-2022 | Veerle Hellemans
In het onderzoek van Paramount ANZ staat één vraag centraal: waarom werkt sponsoring? Uit de studie blijkt dat 4 pijlers aan de basis liggen: betrokkenheid, fandom, emotie en vertrouwen.
Brand / VRT MAX
24-08-2022 | Lore Lenseclaes
Vanaf maandag 29 augustus wordt VRT NU VRT MAX: dé bestemming voor alle video- en audiocontent van VRT, aangevuld met eigen, exclusieve content specifiek gericht op een jonger publiek.
Case / MNM x Red Bull
18-07-2022 | Julie Desmet
Red Bull bouwde een ijzersterke community uit door voluit te gaan voor merkbeleving en de lat torenhoog te leggen voor zichzelf én voor zijn mediacompagnons. Zo ook voor MNM.
Case / Lapperre
01-05-2022 | Lore Lenseclaes
Hoe creëer je een nieuw en luchtig creatief radioconcept voor je aanbod aan hooroplossingen voor jong en oud? Met die uitdaging ging hoorspecialist Lapperre in samenwerking met radiospecialist Philip Maes aan de slag.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.
Case / Car-Pass
08-03-2022 | Bruno De Turck
De complementariteit tussen radio en tv aantonen, zowel op mediatechnisch als inhoudelijk en vormelijk vlak, dat doet Car-Pass sinds 2019 met zijn Date-campagne.