Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Podcast
22-05-2024 | Anaïs Tack
Wist je dat 13% van de 12-34-jarigen de Sporza-voetbalpodcast 90 minutes kent? Securex ontdekte waarom podcastponsoring perfect past in hun mediaplan.
Case / Sunweb manifesto
09-04-2024 | Marit Ginevro
Sunweb koos om het over een andere boeg te gooien. Weg met de focus op prijs, hallo emotie. Deze verandering in strategie bleek een schot in het roos.
Case / De veiligste promo
25-03-2024 | Marit Ginevro
Omdat een campagne voor veiligheid zelf ook maar beter veilig kan zijn, werd de veiligste campagne ooit bedacht. Met in de hoofdrol: radio!
Case / Wereld Alzheimer Dag
21-03-2024 | Bruno De Turck
Het resultaat: een straffe reminder aan de problematiek én een onvergetelijke impact.
Research / Merkvertrouwen
13-03-2024 | Vanessa Sanctorum
Groei in merkvertrouwen zorgt voor winstgroei. Gelukkig werkt radio als een katalysator voor merkvertrouwen, dat bewijst Peter Field’s analyse van de IPA-databank.
Research / Mediaplan
07-03-2024 | Dirk Soetens
Adverteerders en mediaplanners kunnen met radio de meest uiteenlopende doelgroepen bereiken met een zeer hoge frequentie gedurende de dag.
Case / Thiry Paints
01-03-2024 | Bart De Wit
Na al voorzichtig te hebben geproefd van het medium in 2022, trok Thiry Paints in 2023 voluit de kaart van radio.
Research / Brand building
29-02-2024 | Veerle Hellemans
Volgens Peter Field is radio een krachtig medium om diep door te dringen in het bewustzijn van de consument, groei te stimuleren en loyale fans en ambassadeurs te creëren.
Case / Straffe BAN-campagne
27-02-2024 | Jordan Bowring
De overheid werkt samen met VRT voor een beklijvende bewustmakingscampagne over de gevaren van gsm-gebruik in het verkeer.
Research / ARD studie
22-02-2024 | Dirk Soetens
Met een innovatieve studie is de Duitse onderzoeker Jan Isenbart (ARD Media) erin geslaagd om de emotionele impact van audio in kaart te brengen.