Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Topspots in 2022
18-01-2023 | Dirk Soetens
Met een goede sonic branding kan je in een mum van tijd en zonder moeite de luisteraar bereiken. Ideaal voor adverteerders die willen besparen op langdurige radiospots.
18-01-2023 | Vanessa Sanctorum
Radiospots die blijven hangen, dat is de droom van elke adverteerder. Ons researchteam stelde een top 10 samen die volgens ons impactonderzoek het hoogst scoorden op recall & attributie.
18-01-2023 | Laurence Couturier
De maand januari kondigt zich traditioneel gezien aan als de maand waar wij onze eindejaarslijstjes publiceren. Bekijk hieronder de top 10.
18-01-2023 | Veerle Hellemans
Ons team presenteert hieronder de top 10 radiospots van het afgelopen jaar op likeability, memorisatie en sonic branding.
Research / Sonic branding
12-12-2022 | Silke Deliens
Eindejaar is traditioneel lijstjestijd. Wij legden ons oor te luister bij het team Market Intelligence en vroegen naar de ‘sonic branding’-cases met uitzonderlijke impactmetingen van het voorbije jaar.
Research / Sonic Awards
21-11-2022 | Anny Wuyts
De SONIQ Awards zijn helemaal terug met een 4de editie. VIA bekroont dit jaar opnieuw de "best in class" cases in radio en audio in 4 verschillende categorieën.
Research / CIM-ram
21-10-2022 | Stefan Delaeter
MNM is de grootste jongerenzender van Vlaanderen. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
Research / Merkentrouw
23-09-2022 | Stefan Delaeter
Het effect van de economische crisis op merkentrouw bij de consument zorgt ervoor dat de merkentrouw daalt. Hoe ga je als maketeer om met die evolutie? Bekijk de 3 tips.
Research / The Power of Audio
01-08-2022 | Stefanie Van Snick
Naamsbekendheid creëren, je merkverhaal tot leven brengen, sales en traffic boosten: het zijn slechts enkele troeven van audioreclame. Wat kan audio betekenen voor de specifieke uitdagingen van jouw merk?
Research / The power of audio
11-07-2022 | Veerle Hellemans
Global Web Index deed onderzoek naar de meest populaire audiocontent in 43 landen. Door die cijfers te koppelen aan onze eigen Belgische bereikcijfers, kwam Space tot een interessante vaststelling.