Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / ROI
21-02-2024 | Stefan Delaeter
Volgens onderzoek van Media Mix Navigator ligt de ROI-index bij audio 55% hoger dan het gemiddelde van alle andere media.
Research / Online verkeer
12-02-2024 | Dirk Soetens
Onderzoek van Nielsen toont aan dat merken die adverteren op radio een indrukwekkende stijging zien van +43% in online verkeer.
Research / Top 10 sonic branding
02-02-2024 | Stefan Delaeter
Met een doordachte sonic branding kun je snel en moeiteloos luisteraars bereiken. Ideaal voor adverteerders die willen uitblinken met hun radiospots. Ontdek de top 10 sonic brandings van 2023.
Research / Top 10 Likeability
02-02-2024 | Dirk Soetens
Onze DIVA-impactbarometer testte dit jaar maar liefst 207 spots. Benieuwd welke radiospots het hoogst scoorden op likeability? Bekijk de top 10.
Research / Top 10 memorisatie
02-02-2024 | Vanessa Sanctorum
Ons team stelde een lijst samen met de meest effectieve radiospots van dit jaar, gebaseerd op herinnering en toewijzing. Benieuwd naar de toppers? Beluister ze hieronder en laat je inspireren.
Research / Top 10 radiospots
02-02-2024 | Veerle Hellemans
Ons market intelligence team destilleerde uit ons DIVA-impactonderzoek een top 10 van het afgelopen jaar op likeability, memorisatie en sonic branding.
Research / Top 5 BAN-spots
01-02-2024 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2023 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Research / Top 10 podcasts
01-02-2024 | Veerle Hellemans
Wij maken elk jaar een top 10-lijst op met de meest beluisterde VRT-podcasts, zodat je als luisteraar (én adverteerder) weet waarop je moet inzetten.
Research / CIM AUDIO TIME
29-01-2024 | Dirk Soetens
De derde CIM Audio Time studie 2024 geeft een beeld van alle audioconsumptie in ons land. We vatten de belangrijkste cijfers voor je samen in 3 highlights voor Vlaanderen.
Research / Peter Field
26-01-2024 | Vanessa Sanctorum
Peter Field presenteerde de resultaten van zijn langlopend onderzoek naar de effecten van adverteren op radio .Wij delen graag de 5 resultaten die ons het meest bijgebleven zijn.