Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / AMMA 2024
10-06-2024 | Marit Ginevro
Het was een topavond voor Var en VRT op de AMMA Awards, We sleepten vier prestigieuze prijzen in de wacht.
Creative partnership / Het Gouden Bandje
24-05-2024 | Sam Homblé
Het partnership met de Nationale Lotterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale 'Win For Life experience' - Het Gouden Festivalbandje.
Update / PodWalks
26-04-2024 | Griet Verbruggen
Je zonder kaart volledig onderdompelen in een betoverende reis doorheen de tijd? Welkom bij VRT PodWalks.
Creative partnership / TRIXXO
16-04-2024 | Julie Desmet
De TRIXXO Group, gespecialiseerd in huishoudhulp en uitzendwerk, is een snelgroeiend en energiek bedrijf dat dit voorjaar de krachten bundelde met al even energieke merken: Radio2 en MNM.
Creative partnership / Digitale Duik
05-04-2024 | Sam Homblé
De digitale evolutie zit in stroomversnelling, maar niet iedereen houdt gelijke tred. Met de 'Digitale Duik' zorgen we ervoor dat alle Vlamingen mee zijn!
Creative partnership / Sport
03-04-2024 | Julie Desmet
Sporten is belangrijk voor jongeren, maar zeker ook voor zij die (bijna) met pensioen zijn. Sport Vlaanderen lanceerde daarom de campagne 'Meer tijd voor sport'.
Creative partnership / EK 2024
26-03-2024 | Sam Homblé
De befaamde Moment of the Day - formule is terug van weggeweest en slechts één adverteerder kan hiervan profiteren.
Research / Merkvertrouwen
13-03-2024 | Vanessa Sanctorum
Groei in merkvertrouwen zorgt voor winstgroei. Gelukkig werkt radio als een katalysator voor merkvertrouwen, dat bewijst Peter Field’s analyse van de IPA-databank.
Research / Mediaplan
07-03-2024 | Dirk Soetens
Adverteerders en mediaplanners kunnen met radio de meest uiteenlopende doelgroepen bereiken met een zeer hoge frequentie gedurende de dag.
Research / Brand building
29-02-2024 | Veerle Hellemans
Volgens Peter Field is radio een krachtig medium om diep door te dringen in het bewustzijn van de consument, groei te stimuleren en loyale fans en ambassadeurs te creëren.