Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / EBU 2022
21-10-2022 | Veerle Hellemans
Naar jaarlijkse gewoonte onderzoekt EBU (European Broadcasting Union) het vertrouwen van europese consumenten in verschillende media. Ontdek de 3 opvallende bevindingen.
Update / DWW '22
27-09-2022 | Sam Homblé
Van 19/12 tot en met 24/12 laat heel Vlaanderen zich van zijn warmste kant zien. Eén, VRT MAX, Stubru en MNM smelten in die week samen tot één warme zender met een extra groot bereik.
Research / Kracht van sponsoring
21-09-2022 | Veerle Hellemans
In het onderzoek van Paramount ANZ staat één vraag centraal: waarom werkt sponsoring? Uit de studie blijkt dat 4 pijlers aan de basis liggen: betrokkenheid, fandom, emotie en vertrouwen.
Update / Commerciële mogelijkheden WK
07-09-2022 | Sam Homblé
Dit najaar kijken we met z'n allen reikhalzend uit naar het WK. Alle ogen en oren zullen gericht zijn op onze Rode Duivels. Ontdek de commerciële mogelijkheden.
Update / Sportnajaar 2022
24-08-2022 | Jordan Bowring
Het najaar van 2022 wordt er eentje om niet te vergeten: de Memorial Van Damme, Davis Cup Tennis, het WK Volleybal, WK Gymnastiek, Veldrijden, de Croky Cup en het WK voetbal in Qatar.
Update / Nieuwigheden 2023
24-08-2022 | Lissa De Peuter
Topfictie van eigen bodem, nieuwe programma’s en verrassende wendingen op radio. Ook in 2023 staat er heel wat op het programma.
Update / VRT-projecten
24-08-2022 | Sam Homblé
VRT lanceert dit najaar tenslotte een aantal crossmediale projecten rond thema’s of evenementen die we samen beleven of waar we ons samen voor inzetten.
Update / De nieuwe VRT
VRT vernieuwt, refresht en transformeert: een ijzersterke en verrassende najaarsprogrammatie, maar ook lanceert ze de vernieuwde digitale place to be VRT MAX.
Update / WK 2022
14-07-2022 | Sam Homblé
Een multimediale, nationale en creatieve campagne te voeren rond een evenement met een hoge kijkdichtheid en met een enorme impact? Enter Goal of the Day, een samenwerking tussen RMB, Clear Channel & Var.
Update / DWW 2022
23-06-2022 | Sam Homblé
VRT zal dit jaar met z'n allen vlammen tegen kansarmoede, het nieuwe thema van De Warmste Week 2022. Wil je als adverteerder je steentje bijdragen?