Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Brand / DWW 24
11-06-2024 | Sam Homblé
Dit jaar staat De Warmste Week in het teken van eenzaamheid, een probleem dat 1 op de 2 Vlamingen soms ervaart.
Update / VIA
11-06-2024 | Jordan Bowring
Na vijf succesvolle jaren met SONIQ AWARDS, besluit VIA om vanaf dit jaar een nieuwe, eenvoudigere aanpak te introduceren: de SONIQ SWEET SPOT.
Update / AMMA 2024
10-06-2024 | Marit Ginevro
Het was een topavond voor Var en VRT op de AMMA Awards, We sleepten vier prestigieuze prijzen in de wacht.
Creative partnership / Het Gouden Bandje
24-05-2024 | Sam Homblé
Het partnership met de Nationale Lotterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale 'Win For Life experience' - Het Gouden Festivalbandje.
Update / PodWalks
26-04-2024 | Griet Verbruggen
Je zonder kaart volledig onderdompelen in een betoverende reis doorheen de tijd? Welkom bij VRT PodWalks.
Creative partnership / TRIXXO
16-04-2024 | Julie Desmet
De TRIXXO Group, gespecialiseerd in huishoudhulp en uitzendwerk, is een snelgroeiend en energiek bedrijf dat dit voorjaar de krachten bundelde met al even energieke merken: Radio2 en MNM.
Creative partnership / Digitale Duik
05-04-2024 | Sam Homblé
De digitale evolutie zit in stroomversnelling, maar niet iedereen houdt gelijke tred. Met de 'Digitale Duik' zorgen we ervoor dat alle Vlamingen mee zijn!
Creative partnership / Sport
03-04-2024 | Julie Desmet
Sporten is belangrijk voor jongeren, maar zeker ook voor zij die (bijna) met pensioen zijn. Sport Vlaanderen lanceerde daarom de campagne 'Meer tijd voor sport'.