Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Knokke Off
12-09-2023 | Geert Vansant
De Vlaamse fictiereeks waar enkele jonge twintigers een onbezonnen zomer beleven in het weelderige Knokke is met voorsprong de best bekeken ‘VRT MAX only’-serie.
Creative partnership / Eliza was here
09-08-2023 | Jordan Bowring
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
Brand / VRT MAX
04-07-2023 | Dirk Soetens
GroupM onderzoekt jaarlijks het viewership van de verschillende internationale streaming services in België. VRT MAX voert als eerste Vlaamse streamingdienst de lijst aan.
Update / Ads & Data
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 2024 verzorgt Ads & Data ook de digitale videoreclame bij de videocontent van VRT.
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.
Research / Digital Ad Trust
19-12-2022 | Jean-Philippe Bovsovers
Initiatiefnemers van het DAT-label (UBA & WE MEDIA) betrekken nu de markt bij het verder optimaliseren van de standaard.
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Update / DAT-label
10-07-2022 | Dirk Soetens
VRT MAX biedt sinds vorig jaar aan adverteerders de mogelijkheid om prerolls uit te zenden. De veilige en maatschappelijk verantwoorde context waarin dit wordt aangeboden wordt nu beloond met DAT-Label.
Trend / Videoformaten
15-06-2021 | Dirk Soetens
Korte videoformaten zijn populairder dan ooit. Sociale kanalen voeren de trend aan: hoe hapklaarder, hoe populairder en dus ook: hoe effectiever. Hoe optimaliseer je als marketeer de kracht van short-form video voor jouw merk?
Brand /
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.