Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Spin-offradio / merkextensies
17-02-2021 | Dirk Soetens
Audiomerken evolueren steeds meer, met spin-offs die à la carte content serveren. Zo heeft StuBru: Bruut, De Tijdloze, Hooray, UNTZ en #ikluisterblegisch. Aan het woord: Matt Deegan, Creative Director bij Folder Media UK.
Trend / sonic branding
15-05-2020 | Lissa De Peuter
Branded audio content, muzikale AI, auditieve brandactivaties, 3D-audio en nog veel meer: de nieuwigheden in audiobranding volgen elkaar in een razend tempo op.
Trend / Spotify
03-04-2020 | Justine De Bruyn
Zorgt de coronacrisis voor een verandering in het luistergedrag op Spotify? We onthullen hieronder 4 nieuwe wereldwijde trends.
Trend / Audio Branding
28-01-2020 | Dirk Soetens
Audio is hot & happening. Wat leren we uit research en over audio branding trends? En hoe herkenbaar is een merk in audio? Deze 5 recente artikels bleven me bij.
Trend / Voice Assistants
02-01-2020 | Lissa De Peuter
De Google Assistant, Amazon Alexa en Siri van Apple. We spraken met enkele gebruikers over hun smartspeaker-ervaringen. Als eerste aan de beurt: Geoffrey Hantson.
Trend /
30-09-2019 | Lissa De Peuter
Tijdens de Warmste Week kan iedereen opnieuw deelnemen aan de Warmathon. Wij nodigen jullie uit om samen met ons te lopen voor het goede doel op 19 december in het Koning Boudewijnstadion in Brussel.
Trend , Research /
11-07-2019 | Stefanie Van Snick
Olivier Goris, netmanager Eén en Canvas: “Eén en Canvas zijn twee sterke mediamerken, elk met een onderscheidende identiteit.”
05-07-2019 | Marc Fauconnier
Marc Fauconnier predikt luider dan ooit zijn liefde voor merken. Een blijde boodschap voor merken, aan de hand van drie pertinente vragen die elke merkenbouwer zich moet stellen.
20-06-2019 | Bart Lombaerts
De evolutie die Delhaize de jongste jaren heeft doorgemaakt is er duidelijk een richting meaningful marketing: Vitamini’s, Tovergroentjes… De kijk van Aude Mayence, Brand Director Delhaize Belgium en Marketer of the Year 2018.
16-05-2019 | Lissa De Peuter
Tv-presentator Dieter Coppens, actrice Leen Dendievel en MNM-dj Dorianne Aussems vertellen waarom ze zich inzetten voor maatschappelijke thema’s en over de impact van hun engagement.