Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / CEO Var
26-10-2023 | Jordan Bowring
Alex Thoré brengt grote ervaring in merken bouwen en in advertising bij aan de slagkracht van Var en zal de samenwerking tussen Var en VRT mee versterken.
Research / Combi radio & TV
18-10-2023 | Silke Deliens
Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.
Update / Awards
14-06-2023 | Marit Ginevro
Donderdag 8 juni sleepten we maar liefst 3 gouden awards in de wacht op de AMMA's, al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes en concepten in de media- en reclamewereld.
Research / Digimeter 2022
13-03-2023 | Dirk Soetens
Volgens de imec.digimeter 2022 maken lokale audio en video een groot deel uit van de Vlaamse mediagewoontes. Ontdek de 6 belangrijkste conclusies.
Schrijf je in!
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Research / Kracht van sponsoring
21-09-2022 | Veerle Hellemans
In het onderzoek van Paramount ANZ staat één vraag centraal: waarom werkt sponsoring? Uit de studie blijkt dat 4 pijlers aan de basis liggen: betrokkenheid, fandom, emotie en vertrouwen.
Brand / VRT MAX
24-08-2022 | Lore Lenseclaes
Vanaf maandag 29 augustus wordt VRT NU VRT MAX: dé bestemming voor alle video- en audiocontent van VRT, aangevuld met eigen, exclusieve content specifiek gericht op een jonger publiek.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Update / CREATIVE PARTNERSHIP
07-02-2022 | Julie Desmet
De Wekker, is het gloednieuwe StuBru-ochtendprogramma, met Bolt Energie als trotse creative partner.
Research / Short form
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt slechts enkele seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas & BVOD via VRT NU. Ontdek 3 inzichten