Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / Local first
11-04-2024 | Bart De Wit
In dit artikel beantwoordt Business Director Marieken Maes drie pertinente vragen over radio.
Creative partnership / Bpost & Peter Post
23-02-2024 | Julie Desmet
Een creative partnership is pas echt waardevol als de samenwerking duurzaam en relevant is. Dat hebben bpost en Radio2 goed begrepen. Marketing Manager bpost Dominique Yates licht toe.
Creative partnership / Dag van de Zorg
26-12-2023 | Sam Homblé
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
Update / Kerstaanbod VRT
14-12-2023 | Lore Lenseclaes
Wie deze kerstperiode nog geen plannen heeft, mag van geluk spreken! VRT zorgt voor een magische en verbindende ervaring voor de kijker, luisteraar én adverteerder!
Update / Voorjaar 2024
13-12-2023 | Jordan Bowring
VRT schiet vanaf januari stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's met steengoede fictie en programma's die raken.
Update / Radio in december
23-11-2023 | Jordan Bowring
Radio doet in de maand december het kwik stijgen met zijn straf aanbod aan muziek, (live)belevenis én breed bereik! Ontdek de 3 redenen.
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Creative partnership / Eliza was here
09-08-2023 | Jordan Bowring
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
Update / Ads & Data
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 2024 verzorgt Ads & Data ook de digitale videoreclame bij de videocontent van VRT.