Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Expert / Sonic branding
01-09-2020 | Dirk Soetens
Via sonic branding kan je merk zich onderscheiden. Maar hoe begin je eraan? Hoe dat proces werkt, legt Cedric Engels, co-founder en sound director bij Sonhouse, je stap voor stap uit.
Expert / sonic branding
02-03-2020 | Lissa De Peuter
The future is hear en je merk auditief vertalen een must. Rose Beaumont, Senior VP Europe Communications van Mastercard, ontkracht 3 sonic branding-vooroordelen.
Expert / SONIQ 2020
08-01-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Matt Hopper, Creative Director van Trisonic Londen, gespecialiseerd in audio content en sonic branding identities, is voorstander van het "1 ingrediënt-principe".
08-01-2020 | Lissa De Peuter
Matt Hopper, Creative Director van productiehuis Trisonic Londen, specialiseert zich in het maken van audio content en sonic branding identities. Lees zijn 5 gouden regels en start to audiobrand.
Expert / Cédric Engels
22-10-2019 | Marit Ginevro
De essentials van sonic branding: consistentie en variaties voor alle touchpoints. Ontdek de gouden principes van Cédric Engels om je merk te vertalen in geluid.
Brand /
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
02-07-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
De commerciële kracht van een goede, regionale radiocampagne valt niet te onderschatten, dat onderkennen de meeste marketeers ondertussen wel. Maar wat maakt een regionale radiocampagne tot een goede radiocampagne?
Update , Brand /
20-06-2019 | Dirk Soetens
Met jouw campagne echt scoren bij je doelgroep – dat is wat elke marketeer wil. Onze DIVA 3.0 impactstudie geeft je heel precieze feedback over je campagne en unieke inzichten om jouw business nog sterker te maken.