Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Premium Partnership
06-08-2021 | Rudi Janssens
Een langetermijnpartnership met de openbare zender geeft je een unieke kans om je merk te linken aan sterke, kwalitatieve content. Om deze 6 redenen mag je deze boot niet missen.
Case / Product placement
28-07-2021 | Stefanie Van Snick
Vanaf 9 september kan je inschrijven voor de nieuwe Premium Partnerships TV & Video. Hier vormt ook product placement een onderdeel van. Cécemel, Pur Natur, Citroën, Opel, Campari en Wienerberger tonen hoe het werkt.
Research / Tv-sponsoring
15-06-2021 | Dirk Soetens
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas: 3 billboard-inzichten
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten?
Case / DIVA
16-04-2021 | Silke Deliens
DIVA is al jaren een trouwe me(e)tgezel om de impact van radio en tv- campagnes te optimaliseren. Maar valt de impact van crossmediaal adverteren ook effectief te meten? En heeft crossmedialiteit een katalysator-effect op ROI?
Case / Premium Partner TV & Video
16-04-2021 |
“Het publiek dat bereikt wordt via de programma’s op VRT 1 en Canvas, vormen een uitstekende match met ons blonde bier”, zegt marketing manager Tom Robberechts.
Research / De kracht van TV
23-01-2020 |
In vluchtige tijden van sociale media is verbinding een toverwoord. Volgens recent onderzoek is net daar de kracht van tv: in het verenigen van verschillende doelgroepen. Een must voor adverteerders.
Research / DIVA 3.0
07-11-2019 | Dirk Soetens
DIVA 3.0 bouwt mee aan het succes van je tv-campagne. Onze impactstudie houdt de vinger aan de pols door gebruik te maken van innovatieve technologie. Laat je inspireren door 2 succescases.
Brand /
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
14-02-2019 | Lissa De Peuter
Hoe bereikt deze digitale speler via tv, én sinds kort ook via radio, haar doelgroep?