Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Acerta Consult
10-03-2025 | Celine Verkaeren
In samenwerking met de Vlaamse Overheid en Acerta Consult zette Studio Brussel een week lang het beroep van gastleraar in de kijker.
Case / Mooimakers
25-02-2025 | Celine Verkaeren
Mooimakers wint tegen zwerfvuil dankzij hun succesvolle radiocampagne waarmee ze 49% van de Vlamingen bereiken.
Case / Neckermann
19-02-2025 | Jordan Bowring
Radioreclame boost je online webverkeer met +43%. Maar leidt die extra traffic ook tot meer verkoop? Dàt was de hamvraag voor Neckermann.
Expert / Soniq Sweet Spot 2024
30-01-2025 | Jordan Bowring
Elk kwartaal bekroont de Soniq Sweet Spot radiospots die uitblinken in creativiteit, originaliteit, productiewaarde en duidelijke communicatie.
Schrijf je in!
Brand / Podcastfestival
14-01-2025 | Jordan Bowring
In maart 2025 keert Podcastpalooza terug! Tijdens deze tweede editie brengt VRT MAX Vlaanderens favoriete podcasts opnieuw tot leven.
Case / Blåkläder
09-12-2024 | Jordan Bowring
Het Zweedse werkkledingmerk gebruikt radio als hoeksteen van zijn marketingstrategie. Met volgend jaar het 5de opeenvolgende jaar op radio blijft het een pionier in de sector.
Expert / Soniq Sweet Spot Q3
02-12-2024 | Jordan Bowring
Case / Chanel Frankrijk
25-11-2024 | Jordan Bowring
Chanel weet altijd de aandacht te trekken, maar dit keer zonder visuele pracht. Met een verrassend radiodebuut in Frankrijk bracht het luxemerk hun exclusieve imago rechtstreeks over via radio.
Creative partnership / Iedereen beroemd
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Expert / Radioreclame
20-11-2024 | Marit Ginevro
De opkomst van digitale innovaties zoals OLA, podcasts en AI biedt adverteerders nieuwe creatieve kansen.