Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / System 1
26-11-2024 | Dirk Soetens
Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
Creative partnership / Iedereen beroemd
25-11-2024 | Jordan Bowring
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Research / RESEARCH / SPACE
05-11-2024 | Stefanie Van Snick
CIM RAM mei-aug 2024 bevestigt enkele kerninzichten over radioconsumptie in België en Vlaanderen. Bron: SPACE.
Brand / Var-portfolio
24-10-2024 | Marit Ginevro
Onze radiostations bestrijken een breed scala aan leeftijden en sociale groepen. Hier een handig overzicht van wat elk station te bieden heeft.
Schrijf je in!
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Research / CIM-cijfers
22-10-2024 | Veerle Hellemans
Het CIM publiceerde de nieuwste resultaten van het Belgische radiolandschap (mei-augustus 2024). Ontdek de belangrijkste highlights.
Creative partnership / STIP IT
14-10-2024 | Jordan Bowring
Samen hebben ze met VRT een krachtig en creatief partnership opgezet om het thema onder de aandacht te brengen en actie te stimuleren.
Creative partnership / Opportuniteiten
05-09-2024 | Sam Homblé
Na een deugddoende zomer staan de VRT-zenders klaar voor een muzikaal, avontuurlijk, ondernemend en goedgevuld najaar met heel wat creatieve opportuniteiten.
Brand / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Marit Ginevro
Vanaf maandag 2 september gooit MNM het roer om met een nieuwe baseline, een nieuwe branding én een nieuwe sound. Ontdek wat MNM in petto heeft en hoe jouw merk kan profiteren van deze vernieuwing.
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.