Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Voorjaar VRT 1 2025
06-01-2025 | Silke Deliens
In 2025 brengt VRT 1 opnieuw een mooi aanbod aan straffe nieuwe titels en sterke terugkomers. Voor ieder wat wils, waar en wanneer ze maar willen.
Brand / Voorjaar VRT Canvas 2025
03-01-2025 | Jordan Bowring
VRT Canvas zet dit voorjaar opnieuw in op kwaliteitsvolle en relevante content, dé sleutel tot het bereiken en binden van een betrokken publiek.
Brand / DWW 2024
Met acties zoals De Warmste Soepchalet van Albert Heijn, De Langste Sjaal van België van Damart, ... creëerden ze een sterk gevoel van verbondenheid.
Creative partnership / STIP IT
14-10-2024 | Jordan Bowring
Samen hebben ze met VRT een krachtig en creatief partnership opgezet om het thema onder de aandacht te brengen en actie te stimuleren.
Schrijf je in!
Creative partnership / Opportuniteiten
05-09-2024 | Sam Homblé
Na een deugddoende zomer staan de VRT-zenders klaar voor een muzikaal, avontuurlijk, ondernemend en goedgevuld najaar met heel wat creatieve opportuniteiten.
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.
Creative partnership / Employer branding
20-08-2024 | Jordan Bowring
Via de actie 'Brahim Zkt Collega's' hebben Brussels Airlines en TRIXXO Jobs hun bedrijf op een originele manier in de schijnwerpers gezet voor de luisteraars van MNM.
Creative partnership / Het Gouden Bandje
24-05-2024 | Sam Homblé
Het partnership met de Nationale Lotterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale 'Win For Life experience' - Het Gouden Festivalbandje.
Creative partnership / TRIXXO
16-04-2024 | Julie Desmet
De TRIXXO Group, gespecialiseerd in huishoudhulp en uitzendwerk, is een snelgroeiend en energiek bedrijf dat dit voorjaar de krachten bundelde met al even energieke merken: Radio2 en MNM.
Creative partnership / Digitale Duik
05-04-2024 | Sam Homblé
De digitale evolutie zit in stroomversnelling, maar niet iedereen houdt gelijke tred. Met de 'Digitale Duik' zorgen we ervoor dat alle Vlamingen mee zijn!