Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Case / Sunweb manifesto
09-04-2024 | Marit Ginevro
Sunweb koos om het over een andere boeg te gooien. Weg met de focus op prijs, hallo emotie. Deze verandering in strategie bleek een schot in het roos.
Case / Wereld Alzheimer Dag
21-03-2024 | Bruno De Turck
Het resultaat: een straffe reminder aan de problematiek én een onvergetelijke impact.
Case / ALDI
26-05-2023 | Sofie De Block
Aldi slaagt erin om op een positieve manier in de kijker te blijven lopen. Hoe ALDI dat klaarspeelt? Door te bouwen op de vertrouwde kwaliteit van VRT-radio, -tv en -digitaal!
Case / Bel&Bo
22-05-2023 | Justine De Bruyn
Dankzij een Premium Partnership TV kon het modehuis zich linken aan de STIP IT-actie van Ketnet, MNM en Radio2. Ontdek hoe de samenwerking creatief en kleurrijk werd ingevuld.
Case / Wereld Downsyndroomdag
21-03-2023 | Julie Desmet
Op 21 maart draagt iedereen twee verschillende (steun)kousen. Een leuke traditie die we te danken hebben aan het partnership met Veritas.
Case / Delhaize
15-02-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg in 2022 van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Ontdek de 3 succesingrediënten.
19-01-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Delhaize zet sterke resultaten neer met de imagocampagne 'Belhaize' waarmee het gouden beeldje meer dan verdiend is.
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.