Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Veritas
30-11-2023 | Julie Desmet
Accountmanager Bart De keersmaecker van Var licht toe hoe Veritas en Radio2 een ogenschijnlijk alledaagse briefing uitwerkten tot een opvallende campagne.
Creative partnership / Moment of the day
15-11-2023 | Sam Homblé
Naar aanleiding van de Spelen in Parijs bundelen VRT, RTBF, Var, RMB & Clear Channel voor de 2de keer hun krachten met een nationaal overkoepelend sponsoraanbod.
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Creative partnership / e5
11-09-2023 | Bart De keersmaecker
Ann en Daan vroegen Radio2- luisteraars de kleren van het lijf. De mooie kleerkastverhalen vormden een perfecte redactionele context voor zender én retailer.
Creative partnership / Camber
07-09-2023 | Jordan Bowring
Het tweede seizoen van Ons Huis/Nieuw Huis opent opnieuw de deuren voor interieuradverteerders die hun hoogwaardige producten en expertise in de kijker willen zetten met ditmaal focus op energiezuinig renoveren.
Creative partnership / X²O badkamers
07-09-2023 | Justine De Bruyn
Premium Partner X²O Badkamers getuigt hoe je dankzij een goed geplaatst Product Placement kan rekenen op méér impact, relevantie én geloofwaardigheid.
Creative partnership / Zomerhit 2023
30-08-2023 | Sam Homblé
De reikwijdte van Zomerhit via Radio2 (406.000 luisteraars/week), VRT 1 (727.000 kijkers en 42% marktaandeel) én de omgeving rond het podium in Blankenberge biedt unieke kansen aan adverteerders.
Creative partnership / ALDI
14-08-2023 | Hilde Leemans
ALDI zet een mooi partnership op tussen haar swingende huismerken en het grootste zomerfeest van Vlaanderen en laat het prijsverschil live ervaren.
Creative partnership / Standaard Boekhandel
Standaard Boekhandel streeft naar leesplezier, literatuur toegankelijk maken voor iedereen en verspreidt deze boodschap via het breed bereik van Zomerhit.