Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / UBA/UMA Benchmark
09-04-2025 | Dirk Soetens
De derde benchmark van UMA en UBA rond de netto reclamebestedingen in België is bekend, en daaruit blijkt: radio houdt stand – en wint zelfs terrein.
Research / Audio
02-04-2025 | Anaïs Tack
Met meer dan 300 podcasts en 15.000+ afleveringen is Var dé plek waar merken maximale aandacht krijgen.
Research / Digital Audio
01-04-2025 | Anaïs Tack
Digitale audio groeit razendsnel en biedt merken de kans om doelgericht en impactvol te adverteren. Het is een krachtig kanaal om je doelgroep te bereiken.
Research / Web traffic
01-04-2025 | Marit Ginevro
Ontdek hoe de krachtige combinatie van radio en digitaal jouw merk kan laten groeien en het online verkeer met maar liefst +43% kan verhogen!
Schrijf je in!
Case / De lijn
31-03-2025 | Jordan Bowring
Voor De Lijn blijft radio een vaste waarde in de mediamix om brede doelgroepen aan te spreken én gedragsverandering te stimuleren.
Case / Car-Pass
Met een creatieve radiospot die verrast én raakt, zette Car-Pass opnieuw radio centraal in zijn campagne.
Research / Exclusieve luisteraars
28-03-2025 | Stefan Delaeter
Radio blijft een krachtig medium om een breed en trouw publiek te bereiken, en biedt een unieke kans om hun merk doeltreffend onder de aandacht te brengen.
Case / DATS 24
28-03-2025 | Jordan Bowring
We spraken met Bjorn Van der Cruyssen, Head of Media bij Colruyt Group, over waarom DATS 24 bewust kiest voor radio en hoe het medium een stevige impact heeft op zowel branding als sales.
Creative partnership / Acerta Consult
10-03-2025 | Celine Verkaeren
In samenwerking met de Vlaamse Overheid en Acerta Consult zette Studio Brussel een week lang het beroep van gastleraar in de kijker.
Research / Podcast advertising
06-03-2025 | Celine Verkaeren
Podcasts zijn helemaal in, en dat is goed nieuws voor jouw merk. Waarom is adverteren via podcasts zo effectief? Ontdek hier de 4 belangrijkste redenen!