Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Case / Product placement
28-07-2021 | Stefanie Van Snick
Vanaf 9 september kan je inschrijven voor de nieuwe Premium Partnerships TV & Video. Hier vormt ook product placement een onderdeel van. Cécemel, Pur Natur, Citroën, Opel, Campari en Wienerberger tonen hoe het werkt.
Case / DIVA
16-04-2021 | Silke Deliens
DIVA is al jaren een trouwe me(e)tgezel om de impact van radio en tv- campagnes te optimaliseren. Maar valt de impact van crossmediaal adverteren ook effectief te meten? En heeft crossmedialiteit een katalysator-effect op ROI?
Case / Premium Partner TV & Video
16-04-2021 |
“Het publiek dat bereikt wordt via de programma’s op VRT 1 en Canvas, vormen een uitstekende match met ons blonde bier”, zegt marketing manager Tom Robberechts.