Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / CERA
17-01-2025 | Hilde Leemans
CERA en Radio2 bundelen hun krachten om mensen met een mentale beperking een podium te geven.
Brand / Podcastfestival
14-01-2025 | Jordan Bowring
In maart 2025 keert Podcastpalooza terug! Tijdens deze tweede editie brengt VRT MAX Vlaanderens favoriete podcasts opnieuw tot leven.
Brand / DWW 2024
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met acties zoals De Warmste Soepchalet van Albert Heijn, De Langste Sjaal van België van Damart, ... creëerden ze een sterk gevoel van verbondenheid.
Case / Blåkläder
09-12-2024 | Jordan Bowring
Het Zweedse werkkledingmerk gebruikt radio als hoeksteen van zijn marketingstrategie. Met volgend jaar het 5de opeenvolgende jaar op radio blijft het een pionier in de sector.
Schrijf je in!
Research / System 1
26-11-2024 | Dirk Soetens
Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
Case / Chanel Frankrijk
25-11-2024 | Jordan Bowring
Chanel weet altijd de aandacht te trekken, maar dit keer zonder visuele pracht. Met een verrassend radiodebuut in Frankrijk bracht het luxemerk hun exclusieve imago rechtstreeks over via radio.
Creative partnership / Iedereen beroemd
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Research / RESEARCH / SPACE
05-11-2024 | Stefanie Van Snick
CIM RAM mei-aug 2024 bevestigt enkele kerninzichten over radioconsumptie in België en Vlaanderen. Bron: SPACE.
Case / Foodbag
31-10-2024 | Lissa De Peuter
De eenvoudige, maar doeltreffende ‘dingdong’-bel dient als een soort leesteken in de communicatie, wat zorgt voor een subtiel en ritmisch ritme in de campagnespots.
Case / Nestor
31-10-2024 | Marit Ginevro
De campagne van Nestor laat zien hoe een niche-uitzendkantoor met een beperkte doelgroep krachtig doorbreekt door de juiste media in te zetten.