Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / CERA
17-01-2025 | Hilde Leemans
CERA en Radio2 bundelen hun krachten om mensen met een mentale beperking een podium te geven.
Research / VRT-tv
15-01-2025 | Jordan Bowring
In 2024 zette VRT-tv zijn leiderschap in Vlaanderen kracht bij met sterke lokale content, geliefde programma’s en een groeiend digitaal bereik.
Brand / Podcastfestival
14-01-2025 | Jordan Bowring
In maart 2025 keert Podcastpalooza terug! Tijdens deze tweede editie brengt VRT MAX Vlaanderens favoriete podcasts opnieuw tot leven.
Brand / Voorjaar VRT 1 2025
06-01-2025 | Silke Deliens
In 2025 brengt VRT 1 opnieuw een mooi aanbod aan straffe nieuwe titels en sterke terugkomers. Voor ieder wat wils, waar en wanneer ze maar willen.
Schrijf je in!
Brand / Voorjaar VRT Canvas 2025
03-01-2025 | Jordan Bowring
VRT Canvas zet dit voorjaar opnieuw in op kwaliteitsvolle en relevante content, dé sleutel tot het bereiken en binden van een betrokken publiek.
Brand / DWW 2024
Met acties zoals De Warmste Soepchalet van Albert Heijn, De Langste Sjaal van België van Damart, ... creëerden ze een sterk gevoel van verbondenheid.
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Case / Nestor
31-10-2024 | Marit Ginevro
De campagne van Nestor laat zien hoe een niche-uitzendkantoor met een beperkte doelgroep krachtig doorbreekt door de juiste media in te zetten.
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.
Research / Premium Partner
19-08-2024 | Mauro Meurisse
2 woorden: program fit. Een creatieve link met een tv-programma zorgt immers voor een sterkere verbinding en meer betrokkenheid. Laat je inspireren.