Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Case / Sunweb manifesto
09-04-2024 | Marit Ginevro
Sunweb koos om het over een andere boeg te gooien. Weg met de focus op prijs, hallo emotie. Deze verandering in strategie bleek een schot in het roos.
Case / Wereld Alzheimer Dag
21-03-2024 | Bruno De Turck
Het resultaat: een straffe reminder aan de problematiek én een onvergetelijke impact.
Research / Online verkeer
12-02-2024 | Dirk Soetens
Onderzoek van Nielsen toont aan dat merken die adverteren op radio een indrukwekkende stijging zien van +43% in online verkeer.
Brand / Voorjaar VRT MAX
15-12-2023 | Lissa De Peuter
Het streamingplatform serveert ook in het nieuwe jaar het allerbeste van VRT, met exclusieve videoreeksen en een onevenaarbaar digitaal audioaanbod.
Brand / Voorjaar VRT CANVAS
15-12-2023 | Silke Deliens
VRT CANVAS gaat de confrontatie aan met spraakmakende topics en zoekt het de grenzen op met programma's die het verschil maken.
Brand / Voorjaar VRT 1
14-12-2023 | Jordan Bowring
VRT 1 zorgt dit voorjaar voor een gevarieerd en uitgebreid aanbod voor jong en ouder vol dromen, spanning, humor en verrassing.
Brand / Nieuw logo
15-11-2023 | Lissa De Peuter
Studio Brussel kreeg de toelating om een concert van Queens of The Stone Age live uit te zenden. Een unieke gelegenheid om aan 20.000 muziekfans het nieuw logo met bijhorende huisstijl voor te stellen.