Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Eindejaarslijstjes
31-01-2025 | Jordan Bowring
Het CIM publiceert jaarlijks een top 20 met de meest bekeken programma’s in 2024. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s (4+).
Research / Top 5 BAN-spots
24-01-2025 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2024 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Case / CERA
17-01-2025 | Hilde Leemans
CERA en Radio2 bundelen hun krachten om mensen met een mentale beperking een podium te geven.
Research / VRT-tv
15-01-2025 | Jordan Bowring
In 2024 zette VRT-tv zijn leiderschap in Vlaanderen kracht bij met sterke lokale content, geliefde programma’s en een groeiend digitaal bereik.
Schrijf je in!
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Creative partnership / STIP IT
14-10-2024 | Jordan Bowring
Samen hebben ze met VRT een krachtig en creatief partnership opgezet om het thema onder de aandacht te brengen en actie te stimuleren.
Creative partnership / Opportuniteiten
05-09-2024 | Sam Homblé
Na een deugddoende zomer staan de VRT-zenders klaar voor een muzikaal, avontuurlijk, ondernemend en goedgevuld najaar met heel wat creatieve opportuniteiten.
Creative partnership / Employer branding
20-08-2024 | Jordan Bowring
Via de actie 'Brahim Zkt Collega's' hebben Brussels Airlines en TRIXXO Jobs hun bedrijf op een originele manier in de schijnwerpers gezet voor de luisteraars van MNM.
Research / Premium Partner
19-08-2024 | Mauro Meurisse
2 woorden: program fit. Een creatieve link met een tv-programma zorgt immers voor een sterkere verbinding en meer betrokkenheid. Laat je inspireren.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.