Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / STIP IT
14-10-2024 | Jordan Bowring
Samen hebben ze met VRT een krachtig en creatief partnership opgezet om het thema onder de aandacht te brengen en actie te stimuleren.
Creative partnership / Opportuniteiten
05-09-2024 | Sam Homblé
Na een deugddoende zomer staan de VRT-zenders klaar voor een muzikaal, avontuurlijk, ondernemend en goedgevuld najaar met heel wat creatieve opportuniteiten.
Creative partnership / Employer branding
20-08-2024 | Jordan Bowring
Via de actie 'Brahim Zkt Collega's' hebben Brussels Airlines en TRIXXO Jobs hun bedrijf op een originele manier in de schijnwerpers gezet voor de luisteraars van MNM.
Research / CIM
12-07-2024 | Dirk Soetens
Uit de meer dan 6.000 enquêtes, afgenomen tussen 1 september 2023 en 31 maart 2024, zijn vijf belangrijke trends naar voren gekomen die je niet mag missen.
19-06-2024 | Veerle Hellemans
Vandaag deelt het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de huidige golf januari-april 2024.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Creative partnership / Het Gouden Bandje
24-05-2024 | Sam Homblé
Het partnership met de Nationale Lotterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale 'Win For Life experience' - Het Gouden Festivalbandje.
Creative partnership / TRIXXO
16-04-2024 | Julie Desmet
De TRIXXO Group, gespecialiseerd in huishoudhulp en uitzendwerk, is een snelgroeiend en energiek bedrijf dat dit voorjaar de krachten bundelde met al even energieke merken: Radio2 en MNM.
Creative partnership / Digitale Duik
05-04-2024 | Sam Homblé
De digitale evolutie zit in stroomversnelling, maar niet iedereen houdt gelijke tred. Met de 'Digitale Duik' zorgen we ervoor dat alle Vlamingen mee zijn!