Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / UMA Benchmark
22-09-2023 | Dirk Soetens
De organisatie van mediabureaus (UMA) en enkele partnerbureaus hebben hun studie over digitale investeringen in België voor de eerste helft van 2023 vernieuwd. Bekijk de resultaten.
Research / Combi radio & TV
08-08-2023 | Silke Deliens
Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / OLA
22-05-2023 | Veerle Hellemans
Wil je weten waarom online audio een onmisbaar deel zijn geworden in je mediaplan en welke zenders de beste cijfers voorleggen? Lees dan vooral verder.
Research / VRT-podcasts
20-03-2023 | Veerle Hellemans
Het antwoord is 1 op 5. En dat is ook logisch aangezien je een podcast overal, wanneer je maar wil en op eender welk toestel kan beluisteren. Bekijk 2 opvallende inzichten over de VRT-podcastvreters.
Research / Positive Impact Barometer
15-03-2023 | Veerle Hellemans
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.
Research / UBA UMA Benchmark 2022
15-03-2023 | Marit Ginevro
In 2022 ging 14,5% van alle reclamebestedingen in België naar radioreclame volgens het benchmarkonderzoek van UBA en UMA. Ontdek hier de top 3 op het vlak van netto-investeringen.
Research / Digimeter 2022
13-03-2023 | Dirk Soetens
Volgens de imec.digimeter 2022 maken lokale audio en video een groot deel uit van de Vlaamse mediagewoontes. Ontdek de 6 belangrijkste conclusies.
Research / CIM Audio Time '22
28-02-2023 | Veerle Hellemans
Ons team Market Intelligence destilleerde de 5 belangrijkste bevindingen die je zeker in het achterhoofd moet houden bij het maken van je mediaplan. Ontdek ze hieronder.
Research / CIM RAM
17-02-2023 | Stefan Delaeter
We hebben onze infografiek geüpdatet met de nieuwste CIM-luistercijfers voor de mediaplanningsgolf januari-december 2022: