Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / XMC
03-05-2022 | Anny Wuyts
De Vlaamse mediasector bundelt de krachten en investeert samen met de Vlaamse Regering in een nieuw crossmediaal meetsysteem.
Research / Digimeter 2021
27-04-2022 | Veerle Hellemans
De nieuwe Digimeter van imec is uitgekomen en geeft interessante inzichten over het mediagebruik en de digitale transformatie van de Vlaming.
Update / Eén & VRT NU
05-04-2022 | Sophie De Marche
Elke avond legt Bart Cannaerst drie bekende Vlamingen het vuur aan de schenen over de kleine en grote actualiteit van de dag. Vanaf 16 april op Eén en VRT NU.
Update / UBA
29-03-2022 | Laurens Luypaert
Paul Polman, Benedict Evans, Crystal Washington en andere topsprekers decoreerden dit jaar UBA Trends Day. Wij noteerden 4 interessante quotes die elke adverteerder hoog in het vaandel moet dragen.
Research / DAB+
25-03-2022 | Dirk Soetens
De verdere ontwikkeling van digitale audio is een absolute prioriteit voor de VRT. Dat je merk ook voor een kwalitatieve, digitale audiocontext goed zit bij de publieke zender, bewijzen deze 5 cijfers.
Research / UBA
24-03-2022 | Rudi Janssens
Voor het eerst in België: UBA (United Brands Association) en UMA (United Media Agencies) brachten het aandeel van alle media-investeringen in België in kaart, zowel online als offline.
Update / Eén
22-03-2022 | Laurens Luypaert
Tom Waes is terug van weggeweest! Na twee jaar noodgedwongen thuisblijven door de coronacrisis, trekt Tom Waes eindelijk weer de wereld rond.
Research / Creative
28-02-2022 | Silke Deliens
Sleeplife, Devos Lemmens, Colruyt, … Het zijn maar enkele van de adverteerders die keer op keer hoog scoren in het DIVA-onderzoek. We delen graag 10 learnings uit hun succesformules.
Research / CIM RAM
25-02-2022 | Stefan Delaeter
In het najaar, van september tot en met december 2021, luisterden elke dag 2,8 miljoen mensen naar één van de VRT-radiozenders. Dat blijkt vandaag uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / CIM Audio Time Study
25-02-2022 | Veerle Hellemans
Live radio, digitale radiozenders, muziekstreamingdiensten, podcasts: de audiomarkt is in volle evolutie. Dat blijkt uit de Audio Time Study die de audioconsumptie van de Belgen in kaart brengt.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.