Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Total content Partnership
26-05-2025 | Marit Ginevro
Var vernieuwt zijn partnershipmodel en speelt daarmee in op het veranderende kijk- en luistergedrag.
Creative partnership / Lidl
16-05-2025 | Jordan Bowring
De crossmediale samenwerking van Lidl toont hoe je als merk letterlijk en figuurlijk mee op de fiets springt.
Expert / Billboard
16-05-2025 | Lissa De Peuter
Met een 5”-billboard bij VRT trek je de aandacht op het juiste moment: vlak voor of na een sterk programma, in een omgeving waar reclame zeldzaam is – en dus opvalt.
Creative partnership / VW Transporter
28-04-2025 | Jordan Bowring
Voor de 75ste verjaardag van de VW Transporter slaan Volkswagen en Studio Brussel de handen in elkaar. Geen klassieke spotcampagne, maar een creatief partnership op wielen.
Schrijf je in!
Creative partnership / VRT MAX
DNS Belgium en VRT MAX slaan de handen in elkaar om jongeren bewuster te maken van hun online gedrag.
Research / Web traffic
01-04-2025 | Marit Ginevro
Ontdek hoe de krachtige combinatie van radio en digitaal jouw merk kan laten groeien en het online verkeer met maar liefst +43% kan verhogen!
Research / Eindejaarslijstjes
31-01-2025 | Jordan Bowring
Jaarlijks publiceren we de top 20 met de meest bekeken programma’s in 2024. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s (4+).
Research / Top 5 BAN-spots
24-01-2025 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2024 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Case / CERA
17-01-2025 | Hilde Leemans
CERA en Radio2 bundelen hun krachten om mensen met een mentale beperking een podium te geven.
Research / VRT-tv
15-01-2025 | Jordan Bowring
In 2024 zette VRT-tv zijn leiderschap in Vlaanderen kracht bij met sterke lokale content, geliefde programma’s en een groeiend digitaal bereik.