Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / VRT-tv
15-01-2025 | Jordan Bowring
In 2024 zette VRT-tv zijn leiderschap in Vlaanderen kracht bij met sterke lokale content, geliefde programma’s en een groeiend digitaal bereik.
Brand / Podcastfestival
14-01-2025 | Jordan Bowring
In maart 2025 keert Podcastpalooza terug! Tijdens deze tweede editie brengt VRT MAX Vlaanderens favoriete podcasts opnieuw tot leven.
Brand / Voorjaar VRT 1 2025
06-01-2025 | Silke Deliens
In 2025 brengt VRT 1 opnieuw een mooi aanbod aan straffe nieuwe titels en sterke terugkomers. Voor ieder wat wils, waar en wanneer ze maar willen.
Update / Voorjaar 2025 radio
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met 3.897.000 wekelijkse luisteraars* biedt Var een unieke kans om jouw merk te verbinden met een breed publiek.
Schrijf je in!
Brand / Voorjaar VRT Canvas 2025
VRT Canvas zet dit voorjaar opnieuw in op kwaliteitsvolle en relevante content, dé sleutel tot het bereiken en binden van een betrokken publiek.
Research / System 1
26-11-2024 | Dirk Soetens
Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
Creative partnership / Iedereen beroemd
25-11-2024 | Jordan Bowring
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Research / RESEARCH / SPACE
05-11-2024 | Stefanie Van Snick
CIM RAM mei-aug 2024 bevestigt enkele kerninzichten over radioconsumptie in België en Vlaanderen. Bron: SPACE.
Brand / Var-portfolio
24-10-2024 | Marit Ginevro
Onze radiostations bestrijken een breed scala aan leeftijden en sociale groepen. Hier een handig overzicht van wat elk station te bieden heeft.
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.