Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Najaar 2024 Play Nostalgie
28-08-2024 | Silke Deliens
Met de start van het nieuwe radioseizoen dit najaar kiest Play Nostalgie voor een baanbrekende koerswijziging die volledig in het teken staat van muziek.
Update / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Lore Lenseclaes
Met een breed en divers publiek is radio een krachtig medium om dit najaar je boodschap te brengen. De VRT-radiozenders bieden niet alleen een breed scala aan luisteraars, maar ook unieke advertentiemogelijkheden die je merk kunnen helpen groeien. Enkele nieuwigheden op radio dit najaar.
Podcasts blijven een krachtige manier om doelgroepen te bereiken, en VRT MAX biedt dit najaar een reeks boeiende en diverse nieuwe podcasts.
28-08-2024 | Anaïs Tack
Met het najaar van 2024 in aantocht en de spannende vooruitzichten voor begin 2025, biedt VRT MAX adverteerders een perfecte kans om hun merk te positioneren op het grootste streamingplatform van Vlaanderen.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Update / VIA
11-06-2024 | Jordan Bowring
Na vijf succesvolle jaren met SONIQ AWARDS, besluit VIA om vanaf dit jaar een nieuwe, eenvoudigere aanpak te introduceren: de SONIQ SWEET SPOT.
Update / PodWalks
26-04-2024 | Griet Verbruggen
Je zonder kaart volledig onderdompelen in een betoverende reis doorheen de tijd? Welkom bij VRT PodWalks.
Expert / AI
24-04-2024 | Peter Baert
Deze week brak AI door in de muziek via Udio en Suno. Vroeger lieten we ons verrassen door Dall-E of Midjourney, vandaag door gepersonaliseerde AI-gegenereerde songs van zingende katten.
Expert / Local first
12-04-2024 | Julie Zagers
In dit artikel beantwoordt Managing Director Dennis Vandewalle van LDV United drie pertinente vragen over radio.
11-04-2024 | Stefanie Van Snick
In de reeks ‘Liever Lokaal’ laten we drie partijen aan het woord over de kracht van herkenbaarheid in radiocampagnes. Melissa Boeykens van Nespresso beantwoordt drie pertinente vragen.