08/08/2019
“Tegels, natuursteen, parket. Impermo.” Zou er iemand zijn die deze jingle nog niet kent? Een uitgekiende marketingstrategie ligt mee aan de basis van dit succesverhaal met radio in een sleutelrol.
→Batibouw is voor vele adverteerders actief in de bouw-, renovatie- en woonsector de ideale timing om te adverteren. Maar om je merk op te bouwen is meer nodig. Audio is het ideale medium om je merk kracht bij te zetten, het ganse jaar lang. Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
Case / Audio
08/08/2019
“Tegels, natuursteen, parket. Impermo.” Zou er iemand zijn die deze jingle nog niet kent? Een uitgekiende marketingstrategie ligt mee aan de basis van dit succesverhaal met radio in een sleutelrol.
→Audio / Case
25/02/2020
Radio blijkt in de periode rond Batibouw het favoriete medium om merken kracht bij te zetten. We vroegen aan 3 adverteerders hoe belangrijk radio is in hun marketingplan.
→Audio / Case
08/10/2020
Radio is de ideale megafoon om je merkverhaal over te brengen aan een brede doelgroep, ook op relatief korte termijn. Luc Chantraine, ceo van Halutec, kon het zelf ervaren met zijn campagne voor Minimax-waterverzachters.
→
Contacteer Caroline van der Kooi of Wouter De Bruyn voor meer informatie.
Donwload onze paper Verrassend Veel VRT