Sauzenspecialist Devos & Lemmens haalt in de kerstperiode de welgekende karakters ‘Devos en Lemmens’ boven voor een kerstcampagne. Ze halen ook nu hoge scores op creativiteit en plezier.
Door al 15 jaar consequent in te zetten op radio, is Devos & Lemmens een breed en toegankelijk merk geworden. De humoristische radiospots met de herkenbare karakters zijn ondertussen legendarisch. Ze weten zich ook telkens perfect aan te passen aan de context waarin we zitten. In de kerstperiode van 2017 en 2018 scoren ze met hun campagne hoog op creativiteit. Ook het marktaandeel van de marktleider neemt een sprong vooruit van 3,8%.
Overall mediaplan:
Bron: DIVA 3.0, InSites Consulting i.o.v. Var
Vraagstelling ‘Creatieve evaluatie’: Wanneer je jouw gevoel bij deze spot zou beschrijven, welke kenmerken vind je dan van toepassing?
Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.