Annelise Tanghe
Annelise Tanghe
Planning Executive Tv
27/03/2019
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.

Merken die tv-programma’s sponsoren, delen mee in de liefde van de kijker voor hun favoriete tv-programma’s. Dat bevestigen de Engelse onderzoeksbureaus House 51 en YouGov, in opdracht van Thinkbox. Creativiteit is daarbij key.

De tv-billboards van ING zijn speciaal gemaakt voor de tv-serie Over Water. “Om je boodschap te laten opvallen in een wereld van vele prikkels, heb je een sterke creatie nodig. In ons tv-alliantiepartnership met VRT maken we er een erezaak van om bij elk tv-programma waaraan we ons verbinden, de boodschap zo impactvol mogelijk bij de beoogde doelgroep te brengen,” zegt Patricia Vermandele, Media Manager bij ING Belgium.

Bekijk de tv-billboard die uitgezonden werd voor en na Over Water.

0:00
/
0:00

Interesse of vragen?

Contacteer Erhard Jacquemyns, Key Account Manager TV Partnerships, op +32 474 83 47 01.