Julie  Desmet
Julie Desmet
Business Developer Creative Partnerships
07/02/2022
Valentijn is al lang niet meer de kleffe dag waarop je je partner overlaadt met chocolade of bloemen. Op 14 februari laat je je partner én vrienden weten dat ze speciaal zijn, en daar komen best zo weinig mogelijk clichés bij kijken. TUI en MNM werkten een warme en opvallende actie uit met als inzet: quality-time met je geliefden!

De actie

In de week van 14 tot 18 februari speelt MNM elke dag ‘De Koppelcode’. Elke ochtend matcht de zender een willekeurig muzikaal koppel. Bijvoorbeeld: Regi en Dua Lipa. Hoor je die dag als eerste twee nummers van het muzikale koppel na elkaar? Dan win je een TUI-weekendje Parijs, Barcelona, Venetië, Brugge of Hasselt in een viersterrenhotel. Uiteraard zal MNM het niet nalaten de luisteraars ludiek op het verkeerde spoor te zetten (en bereik te maximaliseren) door de artiesten doorheen de dag ook afzonderlijk te draaien.

Het partnership

De actie tussen TUI en MNM loopt van 14 tot 18 februari 2022 on air, online en via de app. Doorheen de dag is een CTA-jingle te horen, tot de nummers van het koppel na elkaar worden afgespeeld. Een TUI-billboard van 5” wordt afgespeeld bij elke CTA-jingle én bij de bekendmaking van de winnaar. De actie wordt eveneens geïntegreerd in de nieuwsbrief en website van MNM.

Meer weten over de creatieve mogelijkheden van een partnership op maat?

Sam vertelt je graag meer.

Sam Homblé

Manager Creative Partnerships