image

Zet samen met StuBru, MNM en Eén je schouders onder de nieuwe Warmste Week

Voor deze Warmste Week zaten de jongeren in de cockpit. Zij kozen het centrale thema voor dit jaar: kunnen zijn wie je bent. Wil jij als adverteerder je steentje bijdragen aan de grootste solidariteitsactie van het land?

FancyLines

 

Tijdens De Warmste Week, van 18 t.e.m. 24 december 2021, bundelen StuBru, MNM, één en VRT NWS de krachten voor live televisie en live radio op verschillende plekken in Vlaanderen. Meer informatie volgt.

Naast de nodige sensibilisering over dit thema, zal De Warmste Week geld inzamelen voor concrete projecten die ervoor zorgen dat iedereen - jong en oud - kan zijn wie men is of wil zijn. Hiervoor heeft de VRT speciaal het DWW Fonds opgericht, beheerd door de Koning Boudewijnstichting.

Wil jij als adverteerder mee bijdragen aan het succes van De Warmste Week?

              Verplicht