image

De kracht van prerolls op VRT NU

VRT NU biedt adverteerders de unieke kans om via prerolls te connecteren met een populaire maar tot vandaag nog onbereikbare doelgroep: de on demand-kijker van de VRT.

FancyLines
facts logo
+153 mio videostarts (jan 2021-nu)
facts logo
Real users: 611.000/maand, 313.000/week
facts logo
5,6 mio verkoopbare videostarts/maand
facts logo
+3,6 mio registered users sinds 2017
facts logo
Unskippable prerolls
facts logo
Met call-to-action, clickable over de hele video
facts logo
Targeting op sport/lifestyle/entertainment, geografisch & zender
facts logo
Maximum 2 prerolls per opstartsessie

Laat je gegevens achter en ontdek de mogelijkheden

              Verplicht

              Blijf je graag op de hoogte?

              Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.

                  Verplicht