Jouw merk koppelen aan campagnes voor succesvolle events?
Beschikbaarheden Pijler 2 – 2022:
Leefwereld:
Muziek Feel Good Cultuur Sport
Als partner ben je aanwezig in de tv-campagne voor deze events. De trailers met jouw billboard lopen op Eén en/of Canvas in de dagen of weken voor deze events op verschillende dagen en tijdstippen waardoor je een ruim publiek bereikt.
Bij sommige projecten is integratie op radio via een betalende campagne verplicht*.
Leefwereld Muziek
Festivals Tomorrowland*

300 GRP
Data:
- 15-07-17/07
- 22/07-24/07
- 29/07-31/07
Niet meer beschikbaar voor partners uit de sector automotive
Festival Rock Werchter*

300 GRP
Data: 30/06-03/07
Festival Pukkelpop*

300 GRP
Data: 18/08-21/08
Niet mogelijk voor partners die concurrent zijn van een officiële sponsor van het betreffende festival
Radio 1 Sessie - Stevie Wonder

150 GRP
Data: 21 april
Radio 1 Lage Landenlijst

150 GRP
Periode: september (tbc)
Niet meer beschikbaar voor supermarkten
StuBru de Jaren Nul*

150 GRP
Periode: oktober
Leefwereld Feel Good
Radio 2 Paaszoektocht*

200 GRP
Periode: paasvakantie
Niet meer beschikbaar voor supermarkten
Marathonradio* (MNM)

350 GRP
Periode: juni
Gala van de Gouden K's (Ketnet)

250 GRP
Periode: april
De Strafste School* (MNM)

250 GRP
Periode: september-oktober
Ketnet Halloween

250 GRP
Periode: eind oktober
Niet meer beschikbaar voor supermarkten
Ketnet Kerst

250 GRP
Periode: december
Niet meer beschikbaar voor supermarkten
Leefwereld Cultuur
Iedereen Klassiek* (Klara)

200 GRP
Periode: oktober
Lang Zullen We Lezen

200 GRP
Periode: november
Voorleesclub*

200 GRP
Periode: november
Alle beschikbaarheden zijn onder voorbehoud van lastminute wijzigingen, aanpassingen van programma’s en veranderingen van GRP-waardes.
Hoe je Premium Partnership tv-plan optimaliseren en aanvragen?
Bezorg je voorkeuren aan mauro@var.be en yelle@var.be, met je vertrouwde sales-contact in cc. Geef ook aan welk(e) programma (‘s) je uit je pakket wil schrappen hiervoor (enkel programma’s die over minimum 4 weken starten, kunnen geschrapt en vervangen worden).
We hanteren het principe first come, first served.