Header image

Download onze publicaties

Op zoek naar interessante insights en studies over adverteren bij de VRT-merken via radio, video, podcasts en digitale media? Download hier onze publicaties, papers, merkfiches en tarieven. We wensen je veel leesplezier!

FancyLines

Alle downloads

Teaser image Teaser image

Paper

Zomeraanbod & programmatie

Link je merk aan de grootste sportevents, compromisloze content, exclusieve videoreeksen, digitale audiostreams én geniet van ons nieuwe zomerpakket.
Teaser image Teaser image

Magazine

InTune: Let's connect

Download de nieuwste editie van ons Var-magazine. Verwacht je aan updates van VRT-innovatiespecialisten, visies van gamechangers en een preview van het nieuwe VRT-voorjaar.
Teaser image Teaser image

Magazine

InTune: The Sonic Branding Edition

Smart speakers en voice assistants nemen een steeds belangrijkere plaats in in ons leven, podcasts en audiobooks boomen. Audio is on a roll. Laat dus van je horen: ontwikkel jouw sonic branding en stoom je merk klaar voor de ‘golden age of audio’
Teaser image Teaser image

Infografiek

CIM-infografiek

Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) onderzoekt het bereik van radio in België, in het algemeen en in detail per zender. Op 19 oktober 2021 werden de luistercijfers voor de periode van voor de periode van 31 augustus 2020 tot 5 september 2021 bekendgemaakt. Bekijk hier de resultaten.
Teaser image Teaser image

Paper

Zomerbubbels

Alle VRT-netten zijn klaargestoomd voor een zalige zomer met een maximaal bereik. Verwacht je aan ijzersterke programma’s vol zomerse vibes. Download onze zomerprogrammatie, -advertentiemogelijkheden en -promo’s.
Teaser image Teaser image

Paper

Herfstbubbels

Het belooft een warm najaar te worden met een nieuwe reeks aan programma's en hartverwarmende initiatieven! Benieuwd naar wat de VRT-merken in petto hebben? Ontdek dan snel onze herfstprogrammatie, advertentiemogelijkheden en creative partnerships.
Teaser image Teaser image

Boekje

Kan de radio wat harder, aub?

In de woelige wereld van de media, blijft radio een rots in de branding. Het is een betrouwbaar medium, altijd up-to-date en zeer flexibel. Bovendien geeft het, als massamedium, toch een heel sterk one-to-one gevoel. Geen wonder dat adverteerders blijven investeren in radio. Om die investering te helpen renderen, bieden wij je dit vlot lezend boekje vol praktische tips aan van radiospecialist Philip Maes.

Laat je gegevens achter

}
Verplicht