09/04/2020
"COVID-19 heeft een enorme impact op live events van StuBru." Hoe creative partnerships opzetten zijn in tijden van corona?
→Var goes remote. Achter de schermen wordt er echter bijzonder hard gewerkt om campagnes en VRT-merken op elkaar te blijven afstemmen. Onze medewerkers blijven beschikbaar en berichten je via deze weg over hoe nieuwe uitdagingen ook opportuniteiten met zich meebrengen.
360° / Update
09/04/2020
"COVID-19 heeft een enorme impact op live events van StuBru." Hoe creative partnerships opzetten zijn in tijden van corona?
→360° / Update
09/04/2020
"Onze enige optie is de wereld proberen te begrijpen en daar lessen uit trekken voor de toekomst." Hoe gaan research managers om met (de prioriteiten in) hun onderzoek?
→360° / Update
09/04/2020
"We merken hoe snel ze op de veranderende situatie inspelen, aan de weg timmeren en bijsturen." Hoe ons DIVA-impactonderzoek op het nieuwe normaal afstemmen?
→360° / Update
09/04/2020
"Die handel was toch meer last dan aanwinst? Weg ermee! Toen kwam corona, the job had to go on." Hoe bij Var eigenlijk al een hele tijd klaar waren voor teleworking (maar er nog niet echt zin in hadden).
→Audio / Update
09/04/2020
"Onze radiomakers blijven gewoon van thuis uit werken, alsof het plan al jaren klaarlag.” Hoe omgaan met de impact van een wereldwijde crisis op regionaal campagnevoeren?
→Audio / Update
09/04/2020
"De merkopportuniteit ligt bij de aangepaste VRT-programmatie, dààr moeten we de juiste match maken.” Hoe kan een salesmanager vanuit zijn kot servicen?
→Audio / Update
09/04/2020
"Ik ben geen early adopter van online vergaderen, maar ik heb intussen wél een baard waar ik al jaren van droom." Hoe aanvaardt een rasechte salesmens de overgang naar home office?
→TV / Update
09/04/2020
"Beweeg In Uw Kot, De 'virtuele' Ronde Van Vlaanderen: VRT toont zich van zijn meest wendbare kant." Hoe tv-partners nog meer 'value for money' geven dankzij de heuse 'tour de force' van VRT?
→360° / Update
15/04/2020
Var goes remote. Achter de schermen wordt er hard gewerkt om campagnes en VRT-merken op elkaar te blijven afstemmen. Deze week getuigt Bruno De Turck over de positieve kant van de crisis
→